dinsdag 23 november 2010

zoek mijn iPhone instructies


Gisteren kwam er een update uit voor de iPhone, iPad en de iPod. Een van de nieuwe functies is “zoek mijn iPhone”(find my iPhone) hieronder een korte uitleg hoe je het moet installeren en gebruiken.
        - Om te beginnen moet je de laatste versie van iTunes installeren.
        - sluit je iphone met je pc en klik op check voor update en installeer het.
        - als je iOS 4.2 op hebt staan. Ga je naar >instellingen>mail, contacten, agenda> voeg account toe> mobile me en log in met je Apple ID of MobileMe account(dus je hoef geen nieuwe acount te maken. je kan gwn met je apple ID inloggen). Let op dat je bij mail, contacten, agenda> nieuwe gegevens> Push aanstaat.
       
Daarna download je  "zoek iPhone" van de Aappstore. Log je in met je account en klaar.
Als je nu je iPhone kwijt bent kunt naar me.com/find gaan, log je daar in en je ziet op de kaart waar je iPhone ligt.

De functie van zoek mijn iPhone zijn:
-       Je kan een bericht sturen naar je iPhone en geluid afspelen ook al staat het op tril functie.
-       Je kunt je tel vergrendelen. Dus je zet een code op dat iemand anders niet op kan.
-       Laatste functie dat je gegevens wist van je iPhone. Let wel op als je dat doet, kan je je iPhone niet traceren of een melding weergeven.

Find My iPhone is alleen gratis beschikbaar op de iPhone 4, vierde generatie iPod touch en iPad
gratis downloaden: zoek iPhone
Cijfer: 9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten