zondag 21 november 2010

Parkeren app



In welke straat kan ik gratis parkeren? Waar houdt de dure parkeerzone op? Waar stond mijn auto ook al weer? Ik ben toch niet vergeten me af te melden bij mijn parkeerprovider? De applicatie Parkeren is een handig hulpmiddel voor iedereen die wel eens parkeert en niet graag onnodig teveel betaalt.
De applicatie Parkeren is de nieuwe en verbeterde versie van Betaald Parkeren. Met de nieuwe applicatie kun je onder meer:
• Inzien van tariefzones, je ziet welk tarief op dit moment geldt (van 35 steden in kaart gebracht).
• Verkrijgen van zone suggesties (vanaf je huidige locatie).
• De locatie van je geparkeerde auto opslaan (helpt je auto terugvinden).
• Een herinnering instellen om af te melden (gratis!).
• Overzicht van parkeergarages (binnenkort ook tarieven).
• Snel en makkelijk aanmelden bij je favoriete parkeerprovider (alle vier ondersteund!) Deze functie was ook al mogelijk met oude versie.
cijfer: 7

Gratis downloaden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten